Пятница, 03.05.2024, 08:18 Приветствую Вас Гость | Регистрация | Вход |
||||||||||||||||
Сайт викладача Роменського коледжу СНАУ Завгородньої Наталії Вячеславівни | ||||||||||||||||
|
Тема 7Тема 6: Обслуговування бюджетів за видатками
Видатки державного бюджету уособлюють економічні відносини, які виникають у зв'язку із розподілом централізованого фонду грошових коштів держави і його використанням за цільовим призначенням. За рахунок цих коштів держава утримує власні законодавчі, виконавчі та судові органи, органи соціальної сфери, фінансує заходи у соціальній сфері, а також направляє значні кошти в інвестиційну діяльність на розширене відтворенім суспільного виробництва. Бюджетна політика нашої держави своїми пріоритетними завданнями має соціальне спрямування державних видатків, підвищення рівня реальних доходів населення, забезпечення соціальних гарантій і соціального захисту громадян.
Видатки бюджету – це кошти, що спрямовуються на здійснення програм та заходів, передбачених відповідним бюджетом. До видатків бюджету не належать: погашення боргу; надання кредитів з бюджету; розміщення бюджетних коштів на депозитах; придбання цінних паперів; повернення надміру сплачених до бюджету сум податків і зборів (обов’язкових платежів) та інших доходів бюджету, проведення їх бюджетного відшкодування. У Кодексі наводиться також термін витрати бюджету – це видатки бюджету, надання кредитів з бюджету, погашення боргу та розміщення бюджетних коштів на депозитах, придбання цінних паперів. За економічним змістом розрізняють видатки розвитку та поточні видатки. Через видатки розвитку реалізується інвестиційна та інноваційна діяльність, структурні економічні реформи в країні. їх ще називають капітальними видатками оскільки саме з їх допомогою створюється або збільшується капітал - основні засоби, майно держави, органів місцевого самоврядування та окремих юридичних осіб.
Групування видатків здійснюється відповідно до бюджетної класифікації, особливістю якої є чітке розмежування видатків за економічними ознаками з детальним розподілом коштів за їх предметними ознаками (заробітна плата, нарахування на неї, такі виплати населенню як трансферти тощо).
Види класифікацій видатків бюджету: 1. Функціональна класифікація видатків бюджету (КФКВ) за функціями, з виконанням яких пов’язані видатки. 2. Економічна класифікація видатків бюджету (КЕКВ) за економічною характеристикою операцій, при проведенні яких здійснюються ці видатки. 3. Відомча класифікація видатків (КВКВ) за ознакою головного розпорядника коштів. 4. Програмна класифікація видатків бюджету (КПКВ) застосовується при формуванні бюджету за програмно-цільовим методом.
Для здійснення програм і заходів, які проводяться за рахунок коштів бюджету, бюджетні асигнування надаються розпорядникам бюджетних коштів. Згідно з наказом Мін фінансів України №1619 від 22.12.2011р. , затверджено порядок формування Єдиного реєстру розпорядників та одержувачів бюджетних коштів. Цей Порядок розроблено для формування переліку всіх розпорядників та одержувачів бюджетних коштів нижчого рівня та одержувачів бюджетних коштів та встановлення загальних процедур формування Єдиного реєстру розпорядників та одержувачів бюджетних коштів. Кошти бюджету, які отримують фізичні особи та юридичні особи, що не мають статусу бюджетної установи (одержувачі бюджетних коштів), надаються їм лише через розпорядника бюджетних коштів. Розпорядники бюджетних коштів – бюджетні установи в особі їх керівників уповноваженні на отримання бюджетних асигнувань, взяття бюджетних зобов’язань та здійснення видатків з бюджету. Головні розпорядники бюджетних коштів – бюджетні установи в особі їх керівників, які отримують повноваження шляхом встановлення бюджетних призначень. Головні розпорядники коштів Державного бюджету України затверджуються Законом України про Державний бюджет України шляхом встановлення їм бюджетних призначень. Головні розпорядники коштів місцевих бюджетів визначаються рішення про місцевий бюджет. Розпорядниками бюджетних коштів ІІ ступеня є бюджетні установи в особі їх керівників, які уповноважені на отримання асигнувань, прийняття зобов’язань та здійснення виплат з бюджету на виконання функцій самої установи, яку вони очолюють і на розподіл коштів для переказу розпорядників ІІІ ступеня та безпосередньо підпорядкованим їх одержувачам. Розпорядниками коштів ІІІ ступеня є бюджетні установи в особі їх керівників, які уповноважені на отримання асигнувань, прийняття зобов’язань та здійснення виплат з бюджету на виконання функцій самої установи,я ку вони очолюють, і на розподіл коштів безпосередньо підпорядкованим їм одержувачам. Одержувачі бюджетних коштів - це суб’єкт господарювання громадська чи інша організація, яка не має статусу бюджетної установи, уповноважена розпорядником бюджетних коштів на здійснення заходів, передбачених бюджетною програмою, та отримує на їх виконання кошти бюджету.
Міністерство фінансів у визначений термін направляє затверджений річний розпис призначень державного бюджету та розпис асигнувань загального фонду державного бюджету Державному казначейству України. Протягом трьох календарних днів Казначейство доводить витяги з річного розпису призначень державного бюджету та помісячного розпису асигнувань загального фонду державного бюджету до головних розпорядників коштів, що служить підставою для затвердження кошторисів доходів і видатків та планів асигнувань. Бюджетне асигнування - це повноваження розпорядника бюджетних коштів щодо розподілу між підвідомчими структурами виділених йому бюджетних асигнувань із загального фонду державного бюджету або на використання бюджетних призначень. Установи та організації вищого рівня затверджують кошториси доходів та видатків і плани асигнувань своїм підвідомчим установам та організаціям, діяльність яких координується через них. Головні розпорядники, крім місцевих державних адміністрацій, протягом трьох робочих днів після отримання витягу з розпису бюджету подають до Казначейства розподіл показників зведених кошторисів доходів і видатків та розподіл показників зведених планів асигнувань із загального фонду бюджету у розрізі розпорядників коштів нижчого рівня та одержувачів за територіями відповідно до мережі. Казначейство узагальнює одержані дані протягом п'яти робочих днів, формує річний розпис призначень та помісячний розпис асигнувань загального фонду державного бюджету за територіями, у розрізі розпорядників коштів нижчого рівня для кожного управління, відображає цю інформацію на відповідних бухгалтерських рахунках і доводить її до своїх управлінь. Управління реєструє отримані документи та відображає інформацію на рахунках бухгалтерського обліку. Протягом трьох календарних днів витяги з річного розпису довідки призначень державного бюджету та помісячного розпису асигнувань за територіями доводяться до розпорядників коштів та одержувачів, які обслуговуються в управлінні
Розпорядники коштів усіх рівнів наступного робочого дня після отримання витягу з розпису подають затверджені кошториси доходів та видатків і плани асигнувань відповідним органам Державного казначейства, де вони звіряються з даними розпису, відображаються на відповідних бухгалтерських рахунках, про що на оригіналі цих документів ставиться відбиток штампа. У разі невідповідності кошторисів і планів асигнувань витягові, розпорядники приводять зазначені документи у відповідність з ним. До кошторису додається зведення показників спеціального фонду кошторису на відповідний рік, яке відображається на рахунках позабалансового обліку. Доведені обсяги бюджетних призначень є підставою для прийняття розпорядниками та одержувачами коштів зобов'язань на здійснення бюджетних видатків, які в обов'язковому порядку повинні бути враховані при затвердженні кошторису, плану асигнувань бюджетної установи та плану використання бюджетних коштів одержувачів. Казначейство здійснює тільки ті операції за видатками розпорядників та одержувачів коштів державного бюджету, які відповідають затвердженим кошторисам, планам асигнувань та планам використання бюджетних коштів, що взяті у нього на облік.
Державне казначейство реєструє довідки та відображає суми цих змін у бухгалтерському обліку, про що на оригіналі та копії довідки ставиться відбиток штампа. Копія довідки протягом одного робочого дня з моменту реєстрації надсилається головному розпоряднику і служить підставою для внесення змін до кошторисів та планів асигнувань установ, які утримуються за рахунок коштів державного бюджету. Головні розпорядники коштів протягом трьох робочих днів після отримання довідок надають Казначейству реєстр змін зведеного кошторису видатків та реєстр змін помісячних планів асигнувань загального фонду бюджету в розрізі розпорядників нижчого рівня. Якщо зазначені зміни викликані змінами в підпорядкуванні або розташуванні підвідомчих установ, то одночасно подаються і зміни до мережі розпорядників бюджетних коштів. Ця інформація подається не пізніше ніж за 10 днів до закінчення звітного місяця.
Органи Державного казначейства приймають від розпорядників коштів і одержувачів, що в них обслуговуються, реєстри зобов'язань у межах залишків на відповідних бухгалтерських рахунках "Асигнування на взяття зобов'язань", а реєстри фінансових зобов'язань - у межах залишків невиконаних зобов'язань. Зобов'язання розпорядників та одержувачів коштів бюджету обліковуються на відповідних бухгалтерських рахунках у картках обліку зобов'язань та фінансових зобов'язань. Відділення Казначейства узагальнюють інформацію про наявність неоплачених фінансових зобов'язань і подають її за встановленими формами та термінами територіальним управлінням. Територіальні управління формують зведену інформацію за територією і подають її у встановлені терміни Державному казначейству, де вона у черговий раз консолідується задля ефективного управління коштами державного бюджету. При наявності неоплачених фінансових зобов'язань територіальних управлінь, приймаються відповідні рішення про виділення асигнувань головним розпорядникам коштів. На підставі ресурсного балансу, бюджетних призначень та неоплачених фінансових зобов'язань складаються пропозиції про виділення асигнувань із загального фонду державного бюджету у розрізі головних розпорядників коштів загальною сумою або при потребі - із зазначенням обсягів за відповідною класифікацією державного бюджету. Затверджені пропозиції обліковуються Казначейством на рахунках позабалансового обліку. Для внесення змін складається довідка про внесення змін до пропозицій або прийняття уточнених пропозицій та здійснюється облік цих змін на відповідних позабалансових рахунках. На підставі затверджених пропозицій Казначейство готує розпорядження про виділення бюджетних асигнувань у розрізі головних розпорядників коштів, яке підписується начальниками відповідних управлінь та затверджується Головою або його заступником. За цим розпорядженням виділені бюджетні асигнування зараховуються на зведені особові рахунки або особові рахунки головних розпорядників коштів, які вже протягом наступного робочого дня подають до Казначейства розподіли виділених бюджетних асигнувань по територіях у розрізі розпорядників коштів нижчого рівня та одержувачів. Зведені особові рахунки відкриваються головним розпорядникам для зарахування виділених бюджетних асигнувань державного бюджету без зазначення кодів бюджетної класифікації видатків і подальшого їх зарахування на особові і реєстраційні рахунки. Особові рахунки - це рахунки розпорядників для зарахування виділених асигнувань, що підлягають подальшому розподілу ними та перерахуванню конкретному розпоряднику (одержувачу) бюджетних коштів. Розпорядникам та одержувачам коштів державного бюджету для обліку операцій з виконання загального фонду кошторису доходів та видатків відкриваються реєстраційні рахунки. Державне казначейство реєструє розподіли виділених бюджетних асигнувань у журналі реєстрації. Отримані розподіли (за підписом керівника та головного бухгалтера) перевіряються щодо відповідності вказаних у них сум залишкам на відповідних рахунках, залишкам невикористаних асигнувань розпорядників нижчого рівня та одержувачів, включених до розподілу за даними бухгалтерського обліку, невиконаним зареєстрованим фінансовим зобов'язанням та наданій мережі. Контроль здійснюється в автоматичному режимі. У разі невідповідності розподіл повертається головному розпоряднику на доопрацювання у день його подання з відміткою про причини відмови.
Перевірені розподіли групуються за територіями. Складаються реєстри на виділення бюджетних асигнувань, які передаються територіальним управлінням. На підставі реєстрів складається і затверджується зведений реєстр у розрізі управлінь Державного казііачсйства. Організація роботи у Державному казначействі з доведення обсягів фінансування показана на рис. 5. Дані про залишки коштів на рахунках, відкритих в окремих територіальних управліннях, та платіжного календаря відповідної області служать підставою для прийняття рішення про підкріплення коштами. Підставою для перерахування коштів є належно оформлене розпорядження.
Управління Державного казначейства на підставі реєстрів готує меморіальні документи щодо зарахування виділених бюджетних асигнувань на відповідні рахунки розпорядників, одержувачів коштів, надають останнім виписки з рахунків за результатами попереднього операційного дня. На рис.6 подано типову схему організації роботи у обласному управлінні Державного казначейства з доведення фінансування. Облік здійснених операцій проводиться щоденно. Інформація подається до Державного казначейства засобами електронної пошти у визначені терміни.
На спеціальні реєстраційні рахунки розпорядників бюджетних коштів зараховуються кошти, що надходять як від вищих та підвідомчих установ, так і від будь-яких інших юридичних та фізичних осіб на утримання, виконання певних доручень, здійснення певних видатків, поновлення касових видатків тощо. Кошти, що надходять безпосередньо на рахунки розпорядників бюджетних коштів, вважаються доходами спеціального фонду державного бюджету або коштами, що відносяться на відновлення касових видатків. Усі суми коштів, що надходять готівкою в каси установ, повинні бути зараховані на спеціальні реєстраційні рахунки установ в органах Державного казначсйства.Спсціальні реєстраційні рахунки відкриваються розпорядникам коштів державного бюджету та одержувачам, для яких передбачені видатки зі спеціального фонду державного бюджету, для обліку доходів і видатків, затверджених їх кошторисами доходів та видатків. Кошти спеціального фонду державного бюджету, що надійшли як власні надходження установ та субвенції, зараховуються на спеціальні реєстраційні рахунки без конкретизації за кодами економічної класифікації видатків, однак видатки здійснюються згідно з кошторисом за конкретними кодами економічної класифікації видатків з урахуванням внесених змін до розпису за спеціальним фондом державного бюджету. Розпорядники коштів зі своїх спеціальних реєстраційних рахунків, на яких обліковуються власні надходження, можуть здійснювати перерахування вищим та підвідомчим установам і організаціям коштів, які не передбачені кошторисами доходів і видатків. Перерахування таких коштів здійснюється Казначейством за платіжними дорученнями розпорядників коштів і відображається як отримання або зменшення доходів. Інші видатки зі спеціальних реєстраційних рахунків розпорядників коштів та видатки за іншими доходами спеціального фонду проводяться у порядку, встановленому для загального фонду державного бюджету.
Кошти державного бюджету, що передбачаються для одержувачів бюджетних коштів, повинні бути враховані у показниках зведеного кошторису та плану асигнувань відповідного розпорядника коштів. Одержувачі бюджетних коштів включаються до мережі відповідного розпорядника коштів. На їхнє ім'я в органі Державного казначейства відкриваються відповідні рахунки. Розпорядник виділяє одержувачу бюджетних коштів річні призначення та помісячні плани асигнувань на відповідний період, що відображається в реєстрі змін до зведеного кошторису доходів і видатків та помісячних планів асигнувань розпорядника. Одержувач подає до Казначейства план використання бюджетних коштів, затверджений ним і погоджений розпорядником коштів. При складанні цього документа використовуються назви повної економічної класифікації видатків без зазначення їх цифрових кодів. Відповідно, і звітність складається одержувачами коштів тільки за тими кодами, за якими їм виділені бюджетні кошти. Основним плановим документом, за яким перераховуються та використовуються бюджетні кошти одержувачем є план використання бюджетних коштів. У разі відсутності цього документа видатки з рахунка одержувача не здійснюються. Розпорядники та одержувачі бюджетних коштів здійснюють видатки відповідно до кошторисів доходів і видатків, планів асигнувань або планів використання бюджетних коштів з реєстраційних, спеціальних реєстраційних рахунків розпорядників бюджетних коштів (одержувачів). Казначейство контролює цільове використання бюджетних коштів при проведенні платежу за підтвердними документами, наданими розпорядниками бюджетних коштів. Відповідальність за цільове використання бюджетних коштів несуть розпорядники та одержувачі бюджетних коштів. Підставою для здійснення видатків бюджетних коштів є платіжні доручення розпорядників-власників рахунків, та документи, які підтверджують цільове спрямування коштів (рахунки, рахунки-фактури, накладні, товарно-транспортні накладні, трудові угоди, договори на виконання робіт, акти виконаних робіт, звіти про результати закупівель товарів, робіт і послуг за державні кошти тощо). Порядок оформлення і подання цих документів визначається Казначейством. Органи Державного казначейства приймають документи від розпорядників бюджетних коштів:
Підставою для здійснення видатків одержувачів коштів є платіжні доручення, підготовлені власниками рахунків, та підтвердні документи, які приймаються у межах зареєстрованих у Казначействі зобов’язань, відповідно до плану використання бюджетних коштів та в межах їх залишку на рахунку. Платіжні доручення подаються до органів Державного казначейства у двох примірниках (кількість примірників визначається потребою в них учасників безготівкових розрахунків), за формою, встановленою НБУ. Дата платіжного доручення повинна відповідати даті його фактичного подання або даті наступного дня, якщо документи надійшли у післяопераційний час. У разі невідповідності цих дат розпорядник (одержувач) коштів у правому верхньому куті на всіх примірниках обов'язково проставляє дату фактичного подання і засвідчує її підписом головного бухгалтера або його заступника. Подані розпорядниками коштів, одержувачами та іншими клієнтами платіжні доручення перевіряються щодо правильності заповнення реквізитів та відповідності підписів і відтиску печатки зразкам. Дозвіл на проведення оплати ставиться на першому примірнику прийнятих платіжних доручень у вигляді відтиску штампа казначея "Підлягає оплаті". Після проведення платежу на платіжних дорученнях та підтвердних документах, за якими проведено оплату, ставиться відтиск штампа казначея "Оплачено". Платіжне доручення не приймається Казначейством до виконання, якщо виявлені неправильно заповнені реквізити, не заповнено хоча б один із реквізитів, відсутні підтвердні документи, надання яких є обов'язковим. На зворотному боці платіжного доручення робиться напис про причину повернення без виконання, зазначається дата його повернення за підписами головного бухгалтера (заступника) і виконавця та засвідчується штампом Казначейства. Платіжне доручення та всі документи, що отримані разом з ним і не прийняті до виконання, не пізніше наступного робочого дня повертаються розпоряднику бюджетних коштів (одержувачу, іншим клієнтам), від яких вони надійшли. Платіжні доручення та інші розрахункові документи містять такі реквізити:
У призначенні платежу зазначаються:
На першому примірнику ставляться відбиток печатки та підписи відповідальних осіб платника або одержувача коштів. Інші вимоги щодо заповнення розрахункових документів аналогічні встановленим для банків Правилами заповнення розрахункових документів на паперових носіях, їх реєстрів і заяви на відкриття акредитива1 . Розпорядники, одержувачі бюджетних коштів та інші клієнти відповідають за правильність заповнення всіх реквізитів розрахункових документів та достовірність даних у підтверджувальних документах. Строк дії платіжного доручення встановлений у межах 10 календарних днів з дня його виписки. День заповнення платіжного доручення не враховується. Списання коштів з рахунка платника здійснюється на підставі першого примірника розрахункового документа, який зберігається у Казначействі, або за електронними розрахунковими документами з наступним поданням паперового примірника. Електронний документ повинен мати всі реквізити паперового документа. Порядок та строки зберігання розрахункових документів визначаються чинним законодавством. Казначейство не приймає до виконання розрахункові документи, підписані з використанням факсиміле, з виправленнями та заповнені у кілька прийомів і не несе відповідальність за достовірність змісту документів, на підставі яких були складені розрахункові документи, а також за повноту і своєчасність сплати клієнтами податків, зборів та обов'язкових платежів. З усіх операцій за рахунками розпорядників, одержувачів бюджетних коштів та інших клієнтів, здійснених попереднього операційного дня, Казначейство надає виписки власникам цих рахунків про рух коштів.
Готівкове обслуговування клієнтів здійснюється через банк, з яким відділення чи управління Казначейства уклали відповідний договір про готівкове обслуговування коштів бюджетів. Клієнт Казначейства зобов'язаний укласти ще один договір на розрахунково-касове обслуговування тепер уже із цим банком.
Для оформлення документів на отримання заробітної плати, стипендії, допомоги, видатків на службові відрядження та інших коштів, що видаються на видатки, які не можуть бути проведені безготівковою оплатою, розпорядники бюджетних коштів, одержувачі коштів державного бюджету та інші клієнти (далі клієнти) подають до Казначейства заявку на видачу готівки. Заявки подаються у двох примірниках, один з яких після видачі готівки повертається клієнту з відповідним відбитком штампа казначея, зберігається як обов’язковий документ і є додатком до бухгалтерських регістрів, що підтверджують обсяг та цільове спрямування бюджетних коштів. Заявки виписуються клієнтами на працівників, з якими укладені договори про повну матеріальну відповідальність і які мають право отримувати і видавати кошти. При отриманні заробітної плати та прирівняних до неї платежів разом із заявкою на видачу готівки клієнти подають платіжні доручення на перерахування платежів, утриманих із заробітної плати працівників та нарахованих на фонд оплати праці податків до бюджету і зборів до державних цільових фондів, або документально підтверджують сплату цих платежів раніше. У реквізиті платіжного доручення "Призначення платежу" в разі сплати цих обов'язкових платежів та зборів вказується дата виплати заробітної плати і період, за який здійснено їх виплату. Зазначається також, що ці платежі та збори перераховуються повністю або (у разі недостатності коштів на рахунку) пропорційно сумі виплаченої заробітної плати. Відповідальність за ці дані несе клієнт. Готівка на придбання продуктів харчування та медикаментів розпорядникам та одержувачам коштів видається на підставі заявки, але при наявності дозволу головного розпорядника коштів, який надається у довільній формі. Після отримання матеріальних цінностей, придбаних за готівку, Казначейству надаються документи, які підтверджують ці видатки та взяття на облік (при потребі) матеріальних цінностей (акт придбання матеріальних цінностей, прибуткова накладна, відомість з підписами осіб, що отримали матеріальні цінності тощо). У випадку придбання продуктів харчування, господарських товарів та медикаментів клієнт повинен подати такі документи протягом трьох робочих днів. При порушенні цих термінів Казначейство припиняє видачу чеків на отримання готівки. Ці вимоги не стосуються інших клієнтів. На підставі перевіреної заявки Казначейство виписує на уповноважених осіб, указаних у заявці, грошові чеки на отримання готівки. Уповноважені особи клієнтів за чеками отримують готівку з поточних рахунків, відкритих в установах банків на ім’я органів Державного казначейства України за балансовими рахунками групи 257 "Кошти до виплати" Плану рахунків банків України. Кошти на ці рахунки зараховуються на підставі узагальнених заявок розпорядників коштів. Невикористана готівка повертається клієнтами на цей самий рахунок за відповідними документами, при заповненні яких обов'язково вказується номер реєстраційного (спеціального реєстраційного) рахунка, на який Казначейством і зараховуються кошти. При безготівковій системі виплати заробітної плати кошти за згодою працівників установ та організацій перераховуються на вкладні рахунки — рахунки фізичних осіб, які відкриті в установах банків. Такі операції здійснюються у окремому порядку, визначеному Казначейством та погодженому з обслуговуючим банком. При цьому до Казначейства подаються платіжні доручення разом з реєстром, у якому зазначені номери рахунків всіх одержувачів заробітної плати. Для забезпечення клієнтів готівкою Казначейство готує та подає до банку касові заявки на отримання готівки. Клієнти за 55 днів до початку кварталу, що планується, подають Казначейству, у якому їм відкриті рахунки, касові заявки на отримання готівки, де вони звіряються з кошторисами доходів і видатків установ та узагальнюються. За усіма видатковими операціями Казначейство готує і видає своїм клієнтам виписки з рахунків, які засвідчують проведення відповідних операцій і виконують роль додаткового інструменту контролю.
Для обліку операцій з виконання кошторисів доходів та видатків розпорядників бюджетних коштів, плану використання бюджетних коштів одержувачів до кожного аналітичного рахунку відкриваються особові картки за кодами бюджетної класифікації. Облікові дані особових карток повинні відповідати аналогічним даним оборотно-сальдових відомостей і сальдової відомості, що є підставою для складання Казначейством звітності про виконання бюджету. Синтетичний та аналітичний облік проведених видатків (у тому числі за особовими картками) ведуться за правилами, встановленими Казначейством. Воно ж окремими нормативно-правовими актами установлює порядок ведення бухгалтерського обліку про надходження і використання бюджетних коштів як для Казначейства, так і для розпорядників бюджетних коштів. Звіти органів Державного казначейства складаються за визначеним порядком та установленими формами. Основним принципом складання фінансової звітності є використання економічної інформації безпосередньо із баз даних Казначейства. Останнє встановлює конкретні форми звітності, виходячи із наявності та особливостей економічних показників, що містяться у базах даних. Для забезпечення контролю за цільовим спрямуванням бюджетних коштів органи Державного казначейства здійснюють:
При цьому перевіряється законність підстави (наявність підтвердних документів, нормативно-правових актів тощо) для здійснення платежів, відповідність платежів вимогам обліку і контролю за зобов’язаннями, а також правильність оформлення розрахункових документів. Перевірка підтвердних документів на оплату рахунків розпорядників коштів державного бюджету або одержувачів здійснюється при наявності:
При відсутності однієї з цих умов Казначейство відмовляє в оплаті та повертає документи на доопрацювання. Відмова в оплаті рахунків розпорядників бюджетних коштів матиме місце у таких випадках:
Казначейство повідомляє своїх клієнтів про відмову в оплаті у письмовій формі. Відмова в оплаті обов'язково реєструється Казначейством в журналі реєстрації відмов в оплаті рахунків.
|
|||||||||||||||
Copyright MyCorp © 2024 uCoz |